18 February 2008

Beautiful Love ~ Beautiful Girl

Was watching S-POP on TV just now and heard Tanya (蔡健雅)singing "Beautiful Love".
The lyrics is indeed beautiful and touching...
Love's beautiful so beautiful
我失去过 更珍惜拥有
多庆幸我是我 被你疼爱的我
紧紧牵住的手 不要放手 永远守护我
Love's beautiful so beautiful
我很快乐 你会了解我
我不会再哭泣 是因为我相信
我们勇敢的爱着 每秒钟 都能证明 一生的美丽

Suddenly my favourite singer's song crossed my mind... just like a butterfly...
1991- so innocent, doe-eyed 'boy'
2008 - with Butterflies on his head, hehe...
Beautiful girl在心的那边
是否可以收留一份纯真的爱
你可知道我的心站得好远好远不敢相见
Beautiful girl如果真有缘
那怕岁月改变我们纯真的脸
还是幻想某一天也许明天明天就能永远

移动我的视线却不能移动世界
总是傍徨总是孤单总是期待
Beautiful girl在心的那一边
是否可以收留一份纯真的爱
你可知道我的心总是思念思念不会疲倦在等待你听见

Wanna be nostalgic & go back to the early 90's? Click to see the MTV..

2 comments:

Edwin said...

Ha ha, to my prediction,I know your blog sure have Aaron.
Zi Gan

BeLiEvE said...

Thanks ZiGan Big Brother for your birthday wishes today...
I love your blog!
I'll add your blog and share it with frens...Your blog is simply awesome!

Best of luck to u in everything!

Cheers!